Allez

Ova stranica namijenjena je osobama starijima od 18 godina i njen sadržaj ne smije se dijeliti s maloljetnim osobama.

Da li imate 18 godina?

NE

Košarica
Izbornik

Povrat i reklamacije

Kupac prava na povrat robe i reklamacije ostvaruje u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014).

Kupac proizvode pregledava prilikom preuzimanja dostave kada ima pravo uložiti prigovor na vidljive nedostatke dostavljene robe, poglavito na količinu isporučene robe, dok za nedostatke koji se nisu mogli otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja proizvoda, kupac je dužan o takvom nedostatku obavijestiti prodavatelja bez odgađanja.

Ukoliko Kupac prilikom prvog korištenja proizvoda ustanovi da je proizvod koji mu je isporučen neispravan, upućuje se da pošalje reklamaciju s navođenjem broja narudžbe ili korisničkog imena te opisa reklamacije na e-mail webshop@allez.hr